Deklaracja dostępności cyfrowej strony BIP Centrum Usług Wspólnych w Izbicy Kujawskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony BIP Centrum Usług Wspólnych http://jo.izbicakuj.pl/index.php?id=354&a=100&b=0&sea=cuw • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-25 r. • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-25 r. Status pod względem zgodności z ustawą Niniejsza strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Mogą zdarzyć się sytuacje, iż pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że: • pochodzą z różnych źródeł, • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Treści niedostępne Treści wymienione poniżej są niedostępne z następujących powodów: • - filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących; • - pliki nie są dostępne cyfrowo; • - brak odpowiedniej struktury dla artykułów; • - obrazy nie posiadają tekstu alternatywnego; • - zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo; • - brak dostępu do treści za pomocą skrótów klawiatury. Wyłączenia • - mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności; • - filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności • Deklarację sporządzono dnia: 10.03.2020 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego. Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Henryk Krzyżanowicz, e-mail: cuw@izbicakuj.pl, Telefon: 54 2865009. W taki sam sposób można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo: • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. Żądanie musi zawierać: • dane kontaktowe osoby zgłaszającej, • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Skargi i odwołania Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
• Organ nadzorujący: Burmistrz Izbicy Kujawskiej • Adres: Urząd Miejski ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska • E-mail urząd@izbicakuj.pl
• Telefon: 54 2865009
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich. Dostępność architektoniczna Urząd Miejski ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska Do wejścia prowadzą schody. Przy schodach znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy. Toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Obok budynku Urzędu Miejskiego wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Gmina nie posiada tłumacza języka migowego. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W przypadku piętra brak jest możliwości poruszania się osób na wózkach inwalidzkich z uwagi na brak windy. Pracownicy referatów prowadzą obsługę klienta niepełnosprawnego na korytarzu parteru budynku. |